Мета проекту – автоматизувати процеси прийому і обробки відправлень для логістичної компанії.
Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення
- Перевезення, кур’єрська доставка
- Ecommerce (інтернет-магазини з великим оборотом)
Завдання для виконавця проекту
Тривалість розробки – 8,5 місяців. Команда проекту на різних фазах налічувала від 2 до 7 розробників, не включаючи команди з підтримки (верстка, тестування, аналітика). Основним обмеженням був час запуску проекту – замовник вимагав працездатну версію системи якомога раніше. Програмний продукт необхідно було запускати в роботу поетапно, нарощуючи його функціонал, при одночасному використанні в компанії замовника. Перший запуск функціоналу проекту був проведений через 3 місяці після старту розробки. Далі було ще 3 основних релізу, кожен з яких нарощував певні гілки функціональності системи.
Технологія
При розробці використані наступні технології:
- Мова програмування: PHP 5.5.
- Framework: Yii 2.
- СУБД: MySQL 5.5.
ІС складається з наступних глобальних частин:
- Програмні скрипти і файли, написані на мові PHP, Javascript, CSS, HTML, файли (зображення, шаблони документів тощо, необхідні для роботи ІС)
- Таблиці з даними, розташовані в БД MySQL, а також процедури та функції, які зберігаються там же, написані на мові PL-SQL
Особливості управління командою розробки
В умовах постійного нарощування темпів і чисельності команди розробки, роль аналітиків в команді була збільшена. Вони відстежували всі зміни у вимогах і давали постійний зворотний зв’язок розробникам. Таким чином, ми зменшували кількість часу на відпрацювання багів, які могли виникати внаслідок неточності в постановці завдань.
Переваги від впровадження рішення
Була створена система для автоматизації роботи операторів відділень і повідомлення про хід проходження відправлень. Основний функціонал націлений на спрощення роботи із заповненням форми відправлень і відстеження ходу вантажу або документу. Вона включає:
- Двомовний (англо-російський) інтерфейс
- Структуру відкритих довідників для спрощення заповнення основних форм з відправлень
- Сервіс трекінгу (відстеження місцезнаходження і статусу вантажів)
- Можливість фіксації історії змін елементів системи, збереження попередніх версій, а також історії друку документів
- Друковані форми документів
- Масові завантаження в Excel
- Формування QR коду
- Формування транслітерації
- Прикрепление pdf файлов к основным формам
- Прикріплення pdf файлів до основних форм