Мета проекту – автоматизувати процеси прийому і обробки відправлень для логістичної компанії.

Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення

  • Перевезення, кур’єрська доставка
  • Ecommerce (інтернет-магазини з великим оборотом)

Завдання для виконавця проекту

Тривалість розробки – 8,5 місяців. Команда проекту на різних фазах налічувала від 2 до 7 розробників, не включаючи команди з підтримки (верстка, тестування, аналітика). Основним обмеженням був час запуску проекту – замовник вимагав працездатну версію системи якомога раніше. Програмний продукт необхідно було запускати в роботу поетапно, нарощуючи його функціонал, при одночасному використанні в компанії замовника. Перший запуск функціоналу проекту був проведений через 3 місяці після старту розробки. Далі було ще 3 основних релізу, кожен з яких нарощував певні гілки функціональності системи.

Технологія

При розробці використані наступні технології:

  • Мова програмування: PHP 5.5.
  • Framework: Yii 2.
  • СУБД: MySQL 5.5.

ІС складається з наступних глобальних частин:

  • Програмні скрипти і файли, написані на мові PHP, Javascript, CSS, HTML, файли (зображення, шаблони документів тощо, необхідні для роботи ІС)
  • Таблиці з даними, розташовані в БД MySQL, а також процедури та функції, які зберігаються там же, написані на мові PL-SQL

Особливості управління командою розробки

В умовах постійного нарощування темпів і чисельності команди розробки, роль аналітиків в команді була збільшена. Вони відстежували всі зміни у вимогах і давали постійний зворотний зв’язок розробникам. Таким чином, ми зменшували кількість часу на відпрацювання багів, які могли виникати внаслідок неточності в постановці завдань.

Переваги від впровадження рішення

Була створена система для автоматизації роботи операторів відділень і повідомлення про хід проходження відправлень. Основний функціонал націлений на спрощення роботи із заповненням форми відправлень і відстеження ходу вантажу або документу. Вона включає:

  • Двомовний (англо-російський) інтерфейс
  • Структуру відкритих довідників для спрощення заповнення основних форм з відправлень
  • Сервіс трекінгу (відстеження місцезнаходження і статусу вантажів)
  • Можливість фіксації історії змін елементів системи, збереження попередніх версій, а також історії друку документів
  • Друковані форми документів
  • Масові завантаження в Excel
  • Формування QR коду
  • Формування транслітерації
  • Прикрепление pdf файлов к основным формам
  • Прикріплення pdf файлів до основних форм