fbpx

Splunk — це спеціалізована SIEM платформа для збору, зберігання, аналізу, моніторингу та аналітики інформації. Особливість платформи полягає в роботі з різними джерелами даних, на кшталт віртуального і фізичного хоста, різних IoT-пристроїв, хмари, CRM системи і іншого.

У продукт Splunk впроваджений штучний інтелект, який працює з інформацією в реальному часі і ділить вхідну інформацію на значення і поля. Вся аналітика і візуалізація інформації відбувається в автоматичному режимі або з використанням спеціалізованих модулів.

В основному платформа використовується для аналізу і обробки інцидентів, розробки профілів можливого і існуючого поведінки, пошук і аналізу загроз. За допомогою функцій Splunk компанії можуть створювати вибірки і великі таблиці; фільтрувати агрегувати і створювати звіти; використовувати внутрішні і зовнішні довідники; розробляти панель для візуалізації; відправляти повідомлення на Service Desk.

У продукті є великий набір операцій з даними з безпеки, включаючи оцінку рівня безпеки системи, моніторинг, попередження та обробку інцидентів, CSIRT, аналіз порушень і реакція на них, кореляцію подій.

 

Головні продукти Splunk


Для забезпечення безпеки компанії
  • Splunk Phantom;
  • Splunk Enterprise Security;
  • Splunk User Behavior Analytics;
  • Splunk Mission Control.
Для розробки та ІТ-операцій
  • Splunk Infrastructure Monitoring;
  • Splunk Observability Cloud;
  • Splunk Application Performance Monitoring;
  • Splunk IT Service Intelligence;
  • Splunk Log Observer;
  • Splunk On-Call;
  • Splunk Synthetic Monitoring;
  • Splunk Real User Monitoring.

Плюси платформи Splunk


  • Робота з великими обсягами інформації та в реальному часі, і з готовими файлами;
  • Можливість візуалізувати звіти і прозорість системи;
  • Можливість обробляти дані в різних платформах;
  • Можливість працювати з платформою на різних операційних системах;
  • Масштабованість процесів.

 

Можливості для системи безпеки компанії


Загальна система захисту для хмари:
  1. Централізація інформації та аналіз системи безпеки;
  2. Спостереження за гібридною або мультихмарною ІТ-інфраструктурою, видалення помилкових спрацьовувань;
  3. Швидка реакція за рахунок багатофункціонального контролю інцидентів кіберзахисту;
  4. Можливість поліпшити операції по кібербезопансності, використовуючи кращу платформу для обробки інформації, отримання великої аналітики і автоматичної реакції на будь-які неполадки в мережі;
  5. Аналітика системи безпеки (інформаційні панелі для аналізу великого обсягу даних і пошук рішень, різні готові Фреймворки);
  6. Автоматизація контролю захистом (SOC) (швидке виявлення і комплексна оцінка загроз, оперативне реагування на інциденти системи безпеки);
  7. Розслідування інцидентів безпеки (гнучка система моніторингу і результати аналітики даних забезпечують глибоке розуміння кожного інциденту і допоможуть виділити пріоритетні і критичні завдання);

 

Залишилися питання?


 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Отримати детальну консультацію по послугах TechExpert Ви можете, звернувшись до наших спеціалістів за телефоном
(044) 390-73-35 или по e-mail: sales@techexpert.ua