Splunk — це спеціалізована SIEM платформа для збору, зберігання, аналізу, моніторингу та аналітики інформації. Особливість платформи полягає в роботі з різними джерелами даних, на кшталт віртуального і фізичного хоста, різних IoT-пристроїв, хмари, CRM системи і іншого.

У продукт Splunk впроваджений штучний інтелект, який працює з інформацією в реальному часі і ділить вхідну інформацію на значення і поля. Вся аналітика і візуалізація інформації відбувається в автоматичному режимі або з використанням спеціалізованих модулів.

В основному платформа використовується для аналізу і обробки інцидентів, розробки профілів можливого і існуючого поведінки, пошук і аналізу загроз. За допомогою функцій Splunk компанії можуть створювати вибірки і великі таблиці; фільтрувати агрегувати і створювати звіти; використовувати внутрішні і зовнішні довідники; розробляти панель для візуалізації; відправляти повідомлення на Service Desk.

У продукті є великий набір операцій з даними з безпеки, включаючи оцінку рівня безпеки системи, моніторинг, попередження та обробку інцидентів, CSIRT, аналіз порушень і реакція на них, кореляцію подій.

 

[highlight background=’#047cbd’ color=’#ffffff’]Головні продукти Splunk[/highlight]


Для забезпечення безпеки компанії
  • Splunk Phantom;
  • Splunk Enterprise Security;
  • Splunk User Behavior Analytics;
  • Splunk Mission Control.
Для розробки та ІТ-операцій
  • Splunk Infrastructure Monitoring;
  • Splunk Observability Cloud;
  • Splunk Application Performance Monitoring;
  • Splunk IT Service Intelligence;
  • Splunk Log Observer;
  • Splunk On-Call;
  • Splunk Synthetic Monitoring;
  • Splunk Real User Monitoring.

[highlight background=’#047cbd’ color=’#ffffff’]Плюси платформи Splunk[/highlight]


  • Робота з великими обсягами інформації та в реальному часі, і з готовими файлами;
  • Можливість візуалізувати звіти і прозорість системи;
  • Можливість обробляти дані в різних платформах;
  • Можливість працювати з платформою на різних операційних системах;
  • Масштабованість процесів.

 

[highlight background=’#047cbd’ color=’#ffffff’]Можливості для системи безпеки компанії[/highlight]


Загальна система захисту для хмари:
  1. Централізація інформації та аналіз системи безпеки;
  2. Спостереження за гібридною або мультихмарною ІТ-інфраструктурою, видалення помилкових спрацьовувань;
  3. Швидка реакція за рахунок багатофункціонального контролю інцидентів кіберзахисту;
  4. Можливість поліпшити операції по кібербезопансності, використовуючи кращу платформу для обробки інформації, отримання великої аналітики і автоматичної реакції на будь-які неполадки в мережі;
  5. Аналітика системи безпеки (інформаційні панелі для аналізу великого обсягу даних і пошук рішень, різні готові Фреймворки);
  6. Автоматизація контролю захистом (SOC) (швидке виявлення і комплексна оцінка загроз, оперативне реагування на інциденти системи безпеки);
  7. Розслідування інцидентів безпеки (гнучка система моніторингу і результати аналітики даних забезпечують глибоке розуміння кожного інциденту і допоможуть виділити пріоритетні і критичні завдання);

 

Залишилися питання?


 

Error: Contact form not found.


 


Отримати детальну консультацію по послугах TechExpert Ви можете, звернувшись до наших спеціалістів за телефоном
(044) 390-73-35 или по e-mail: sales@techexpert.ua