Splunk — це спеціалізована SIEM платформа для збору, зберігання, аналізу, моніторингу та аналітики інформації. Особливість платформи полягає в роботі з різними джерелами даних, на кшталт віртуального і фізичного хоста, різних IoT-пристроїв, хмари, CRM системи і іншого.
У продукт Splunk впроваджений штучний інтелект, який працює з інформацією в реальному часі і ділить вхідну інформацію на значення і поля. Вся аналітика і візуалізація інформації відбувається в автоматичному режимі або з використанням спеціалізованих модулів.
В основному платформа використовується для аналізу і обробки інцидентів, розробки профілів можливого і існуючого поведінки, пошук і аналізу загроз. За допомогою функцій Splunk компанії можуть створювати вибірки і великі таблиці; фільтрувати агрегувати і створювати звіти; використовувати внутрішні і зовнішні довідники; розробляти панель для візуалізації; відправляти повідомлення на Service Desk.
У продукті є великий набір операцій з даними з безпеки, включаючи оцінку рівня безпеки системи, моніторинг, попередження та обробку інцидентів, CSIRT, аналіз порушень і реакція на них, кореляцію подій.
[highlight background=’#047cbd’ color=’#ffffff’]Головні продукти Splunk[/highlight]
Для забезпечення безпеки компанії
- Splunk Phantom;
- Splunk Enterprise Security;
- Splunk User Behavior Analytics;
- Splunk Mission Control.
Для розробки та ІТ-операцій
- Splunk Infrastructure Monitoring;
- Splunk Observability Cloud;
- Splunk Application Performance Monitoring;
- Splunk IT Service Intelligence;
- Splunk Log Observer;
- Splunk On-Call;
- Splunk Synthetic Monitoring;
- Splunk Real User Monitoring.
[highlight background=’#047cbd’ color=’#ffffff’]Плюси платформи Splunk[/highlight]
- Робота з великими обсягами інформації та в реальному часі, і з готовими файлами;
- Можливість візуалізувати звіти і прозорість системи;
- Можливість обробляти дані в різних платформах;
- Можливість працювати з платформою на різних операційних системах;
- Масштабованість процесів.
[highlight background=’#047cbd’ color=’#ffffff’]Можливості для системи безпеки компанії[/highlight]
Загальна система захисту для хмари:
- Централізація інформації та аналіз системи безпеки;
- Спостереження за гібридною або мультихмарною ІТ-інфраструктурою, видалення помилкових спрацьовувань;
- Швидка реакція за рахунок багатофункціонального контролю інцидентів кіберзахисту;
- Можливість поліпшити операції по кібербезопансності, використовуючи кращу платформу для обробки інформації, отримання великої аналітики і автоматичної реакції на будь-які неполадки в мережі;
- Аналітика системи безпеки (інформаційні панелі для аналізу великого обсягу даних і пошук рішень, різні готові Фреймворки);
- Автоматизація контролю захистом (SOC) (швидке виявлення і комплексна оцінка загроз, оперативне реагування на інциденти системи безпеки);
- Розслідування інцидентів безпеки (гнучка система моніторингу і результати аналітики даних забезпечують глибоке розуміння кожного інциденту і допоможуть виділити пріоритетні і критичні завдання);
Залишилися питання?
Отримати детальну консультацію по послугах TechExpert Ви можете, звернувшись до наших спеціалістів за телефоном
(044) 390-73-35 или по e-mail: sales@techexpert.ua