Компанія TechExpert здійснює постачання, налаштування та реалізацію рішень на базі спектру продуктів Microsoft, у тому числі на базі наступних продуктів:
- System Center Configuration Manager
- System Center Operations Manager
- System Center Virtual Machine Manager
- System Center Orchestrator
- System Center Service Manager
Рішення System Center допомагають ІТ-фахівцям керувати фізичними та віртуальними ІТ-середовищами в центрах обробки даних, настільних комп'ютерах та пристроях. Завдяки найнадійнішій екосистемі партнерів, найбільш конкурентоспроможній моделі ліцензування та найкращим економічним показникам рішення System Center характеризуються низькою сукупною вартістю володіння та високою рентабельністю інвестицій.
System Center Configuration Manager
Configuration Manager надає уніфіковану інфраструктуру для використання мобільних, фізичних та віртуальних середовищ, що дає можливість використання та керування інтерфейсами користувача на підставі даних ідентифікації, можливості підключення та використовуваного пристрою. Configuration Manager також сприяє покращенню ефективності за допомогою спрощених інструментів адміністрування та завдяки розширеним інструментам забезпеченням відповідності.
Переваги
Configuration Manager полегшує забезпечення користувачів засобами для підвищення продуктивності за допомогою уніфікованої інфраструктури, що дає можливість використання та управління розширеними користувальницькими інтерфейсами корпоративних та користувальницьких пристроїв.
- Керує широким асортиментом мобільних пристроїв за допомогою єдиної консолі адміністрування для політик, управління активами та створення звітів про відповідність
- Забезпечує оптимізовану та персоналізовану розробку додатків на основі ідентифікаційної інформації користувача, типу пристрою та можливостей мережевих підключень
- Дозволяє користувачам безпечно та самостійно забезпечувати себе програмами за допомогою простого у використанні веб-каталогу
- Надає єдиний, уніфікований інструмент для керування всіма клієнтськими настільними системами, тонкими клієнтами, мобільними пристроями та віртуальними робочими столами
- Об'єднує в єдиній інфраструктурі захист від шкідливих програм, попередження та усунення вразливостей та створення звітів про відповідність
- Допомагає підвищити рівень задоволеності споживача та звільняє ресурси служби технічної підтримки за допомогою інтеграції управління службами
- Розширена підтримка інвентаризації світового класу, розгортання операційних систем, управління оновленнями, оцінка та дотримання налаштувань за виключної підтримки роботи під ОС Windows.
- Спрощене виконання щоденних завдань шляхом розподілу завдань адміністрування за ролями, що дає можливість адміністраторам визначати програму одного разу для встановлення на кілька пристроїв та забезпечувати постійне дотримання налаштувань для автоматичної ідентифікації та оновлення налаштувань невідповідних машин.
- Підвищення ефективності інфраструктури за допомогою об'єднання ролей серверів, зниження затримок в обробці даних та покращення масштабованості
System Center Operations Manager
System Center Operations Manager має компонент для моніторингу, який дозволяє керувати своїми центрами обробки даних та хмарними середовищами.
Виконання гнучкого та економічного моніторингу та діагностики корпоративного класу при одночасному скороченні сукупної вартості володіння за допомогою ефективного використання стандартного обладнання, конфігурацій та різнорідних робочих середовищ.
Допомога у забезпеченні працездатності критично важливих бізнес-додатків та служб за допомогою провідного на ринку моніторингу та діагностики продуктивності додатків .NET та JEE.
Надання комплексної інформації про центри обробки даних та приватні та загальнодоступні хмари.
Переваги
Застосування технології «інфраструктури як послуги» (IaaS) може бути далеко виходить за рамки потреб, якщо ви залежите від фізичних, віртуальних та хмарних ресурсів, що використовуються для роботи набору з неоднорідних операційних систем (Windows, Linux та Unix), які підтримують будь-яку кількість важливих бізнес-додатків. Така складність може ускладнити отримання інтегрованої, послідовної та надійної інформації про те, що необхідна для попереджувальних дій у відповідь. Для вирішення цих питань Operations Manager надає гнучкий та економічний моніторинг інфраструктури, забезпечує передбачувану продуктивність та працездатність важливих додатків, та пропонує комплексний моніторинг для Ваших центрів обробки даних та хмарних сервісів — як приватних, так і загальнодоступних.
System Center Virtual Machine Manager
Це рішення для управління віртуалізованим центром даних, що дозволяє налаштовувати та контролювати вузли віртуальних машин, мережу та ресурси зберігання з метою створення та розгортання віртуальних машин та служб у приватних хмарах.
Virtual Machine Manager має такі можливості
- Забезпечення гнучкої та економічної інфраструктури як сервісу (IaaS). Ви можете групувати та динамічно виділяти віртуалізовані ресурси центрів даних (обчислювальні операції, мережеві служби та зберігання), що дозволяє використовувати інтерфейс самообслуговування інфраструктури вашого бізнесу, з гнучким делегуванням прав на основі ролей та контролем доступу.
- Застосування хмарних принципів для надання та обслуговування додатків у ваших центрах даних за допомогою таких методик, як моделювання служб, конфігурація служб та керування на основі образів. Ви також можете розміщувати-вилучати свої програми та служби з базової інфраструктури за допомогою віртуалізації серверної програми. Це призводить до сервісно-орієнтованого підходу в управлінні, при якому ви керуєте життєвим циклом програми або служби, а не лише інфраструктурою центру даних або віртуальними машинами.
- Оптимізація вже зроблених вами інвестицій за допомогою управління мульти-гіпервізорними середовищами, включаючи технології Hyper-V, Xen та VMware.
- Динамічна оптимізація ресурсів вашого центру даних на основі вимог до робочих навантажень при одночасному забезпеченні надійного надання послуг з такими характеристиками як висока працездатність.
- Найкраще управління віртуалізацією для робочих навантажень Microsoft, таких як Exchange та Sharepoint.
Virtual Machine Manager пропонує такі переваги
- Створіть свою приватну хмару сьогодні. Надання гнучкої, адаптованої та економічної технології IaaS при одночасному збереженні ваших бізнес-зобов'язань щодо якості обслуговування (QoS).
- Управління різнорідними віртуальними середовищами за допомогою єдиного інструменту, що дозволяє оптимізувати вже зроблені інвестиції в центри обробки даних.
- Оптимізація наявних додатків для розгортання приватної хмари без необхідності переписування їх з нуля.
- Значне спрощення забезпечення додатками та обслуговування, що заощаджує зусилля та витрати на експлуатацію.
- Розблокування мобільності програм між вашими віртуальними середовищами відповідно до потреб бізнесу.
System Center Orchestrator
System Center Orchestrator забезпечує автоматизацію процесів, дозволяючи створити економічну та гнучку приватну хмарну інфраструктуру.
System Center Orchestrator робить наступне
- Оптимізує вже зроблені інвестиції в центри даних за допомогою використання інтеграції, розширення та сумісності з різнорідними інструментами та системами.
- Полегшує застосування гнучких та надійних служб центру даних за допомогою планування робочих процесів у рамках багатопрофільних розрізнених масивів даних.
- Скорочує витрати та покращує передбачуваність за допомогою автоматизації сценаріїв вашої приватної хмари для зниження схильності до помилок.
Переваги
Ця платформа може полегшити спрощення та стандартизацію процесів вашого центру даних, що дозволить збільшити потенційну віддачу від впровадження приватної хмарної обчислювальної моделі. Оптимізуйте різноманітні робочі середовища з інтегрованим управлінням. System Center Orchestrator дозволить отримати більшу віддачу від вже зроблених вами інвестицій за допомогою пакетів інтеграції та сумісності.
System Center Service Manager
Microsoft System Center Service Manager — це інтегрована платформа для автоматизації та адаптації найкращих методів управління ІТ-службами, що використовуються в організації (такі методи можуть бути описані у стандартах MOF та ITIL). У цьому продукті передбачені вбудовані процеси для вирішення інцидентів та проблем, а також управління змінами та життєвим циклом активів. За допомогою БД керування конфігурацією та засобів інтеграції процесів у Service Manager автоматично створюється зв'язок між об'єктами знань та інформації, що зберігаються у System Center Operations Manager, System Center Configuration Manager та Active Directory. Service Manager забезпечує інтеграцію та ефективність ІТ-служб центру обробки даних, а також відповідність цих служб бізнес-вимогам завдяки наступним перевагам. Оптимізація процесів та забезпечення їх виконання відповідно до шаблонів, що дозволяють ІТ-фахівцям ефективно керувати змінами та інцидентами на основі кращих методів. Скорочення термінів вирішення проблем за рахунок об'єднання інформації з окремих підрозділів: достовірні відомості про інциденти, проблеми, зміни та записи активів доступні на єдиній консолі.
Основні технології
- Підсистема робочих процесів для автоматизації всіх складових ІТ-процесів та інтеграції рішень System Center.
- Загальне сховище даних та платформа звітів для інтеграції даних бізнес-аналітики між рішеннями System Center.
- Платформа з'єднувача для підтримки технологічної інтеграції з рішеннями System Center, іншими продуктами Майкрософт та найпоширенішими галузевими інструментами управління.
- База даних керування конфігурацією для підтримки керування відомостями про компоненти ІТ-служб та їх взаємодію.
- Портал самообслуговування, що надає кінцевим користувачам доступ до ІТ-ресурсів та сприяє скороченню кількості звернень до служби підтримки.
- База знань для збору та спільного використання практичних знань, необхідних ІТ-фахівцям та кінцевим користувачам.
Якщо у вас залишилися питання або потрібна детальніша інформація, зв'яжіться з нами!