Microsoft Dynamics 365 Copilot є новою ініціативою, яка включає наступного покоління штучного інтелекту в бізнес-функції. Специфічно, Copilot використовується у продуктах Dynamics 365 Sales та Viva Sales, а також у Dynamics 365 Customer Service.
В Dynamics 365 Sales та Viva Sales, Copilot допомагає командам продажу ефективніше працювати, автоматизуючи процеси продажу та надаючи глибші знання про клієнтів. Він розширює роботу продавців, інтегруючись з Microsoft Outlook і Teams, щоб підвищити продуктивність та легкість роботи, допомагаючи продавцям зосередитись на тому, що найважливіше: спілкуванні з клієнтами та укладанні угод.
В Microsoft Dynamics 365 Customer Service, Copilot використовується для надання кращої підтримки агентам обслуговування клієнтів. За допомогою AI, Copilot допомагає агентам швидко формулювати проекти електронних листів або відповідей в чаті з клієнтами одним натисканням кнопки. Copilot розуміє контекст, ідентифікує відповідну інформацію з надійних веб-сайтів та внутрішніх документів, а також формує відповідь, яку агент може переглянути та надіслати клієнту.
Крім того, Copilot має декілька додаткових функцій, таких як генерація вмісту електронних листів на основі повідомлень від клієнтів та створення автоматичних резюме зустрічей з допомогою AI.
Також пропонуємо Вам подивитись цікаве відео від Microsoft про приклад використання Copilot в продукті Dynamics 365 Business Central.