У Бізнесу, завжди є дві постійні проблеми: пошук клієнтів і пошук надійних постачальників. Особливо це стосується ІТ сфери.
Оскільки ми спеціалізуємось саме на ІТ послугах – то ми вирішили написати цю статтю, щоб допомогти власникам бізнесу знайти найкращий варіант для вашої унікальної організації.
Давайте розберемось навіщо його шукати та які вигоди це приносить
Спочатку пандемія показала відсутність гнучкості багатьох компаній, а потім повномасштабне вторгнення це підкреслило. Бізнес був змушений збільшити чи трансформувати свої ІТ інфраструктури під нові умови гібридного робочого режиму. Через це значно зросла потреба у зовнішній технологічній експертизі, адже зросли й вимоги щодо доступності, безпеки та ефективності ІТ систем. Це в свою чергу призводить до того, що операційні витрати значно збільшуються. Щоб цього уникнути, все більше компаній у світі та в Україні звертаються до підтримки ІТ систем бізнесу на аутсорсі. При цьому ми бачимо, що цей тренд (як повної передачі IT систем зовнішній команді, так і частковий) лише набирає популярності. Особливо ми це можемо побачити в сфері e–com, інфобізнесу, ігровій індустрії та у фінансовому секторі. Це відбувається через те, що там надійність IT систем має особливе значення і тимчасова недоступність сервісу призведе до фінансових втрат. А утримування власної команди, яка може цілодобово і швидко реагувати на проблеми, обходиться надто дорого, адже не факт що вони постійно будуть завантажені роботою, а пошук кваліфікованих кадрів може тривати неймовірно довго. Зараз бізнес розуміє, що постійний і надійний партнер, який закриє всі або більшість питань ваших ІТ систем це:
- Економія часу – ви не витрачаєте його на пошук нових постачальників послуг кожен раз під нову задачу чи проєкт
- Економія бюджету – постійним клієнтам частіше надають спецумови та знижки
- Економія нервів – ви впевнені у результаті і взаємодія з перевіреною командою менеджерів і технічних спеціалістів
Ключові фактори, які слід враховувати, і чому вони важливі:
- Досвід роботи
- Портфоліо
- Підтримка
- Клієнтоорієнтованість
- Компетенції
- Культура компанії
- Відгуки та рекомендації
Досвід роботи
Незважаючи на те, що більшість ІТ-послуг завжди готові взятися за новий виклик, хороший постачальник ІТ послуг матиме досвід у вашій галузі. Наприклад, якщо ви керуєте навчальним закладом, то ваш постачальник послуг, мусить мати досвід у вашій галузі й краще підготовлений для роботи з такими програмами, як Microsoft Imagine Academy, а не швидко розбиратись що це таке і навіщо. Окрім цього, важливий загальний досвід. Це вказує на те, наскільки компанія стабільна, та на те, наскільки там налагоджені бізнес процеси й на її запас міцності. Адже зовсім не хочеться в найбільш проблемний момент залишитись без партнера, через його власні проблеми.
Підтримка
Ми всі знаємо, що проблеми в IT виникають не лише до 18:00 і навіть виникають по вихідним. Ось чому так важливо шукати постачальника ІТ послуг із надійною цілодобовою підтримкою, щоб допомогти вам у разі системних збоїв о третій годині ночі чи проблем з комп’ютером під час великої зустрічі. Переконайтеся, що ваш постачальник послуг готовий допомогти, коли це необхідно. Навіть під час війни.
Клієнтоорієнтованість
Легкість замовлення на сайті, різні канали зв’язку та особистий кабінет, де можна отримати підтримку – це все має бути обов’язковим. Окрім цього якісна підтримка не повинна обмежуватись лише вирішенням проблеми. Хороший постачальник ІТ-послуг буде активно стежити за вашими системами, щоб зупинити проблеми до їх виникнення. Відстежуючи ваші системи та практикуючи безперервне технічне обслуговування, ваш постачальник ІТ-послуг може не дати дрібним проблемам стати великими та вплинути на продуктивність.
Компетенції
Дуже важливо які сертифікати мають працівники, та чи взагалі мають. Адже вірити на слово компанії, що її співробітники можуть вирішити певну проблему може бути надто дорого. Ми рекомендуємо надавати перевагу офіційним сертифікатам відомих Навчальних Центрів та компаній. Також сюди відноситься статус партнера з провідними виробниками. Це дозволяє компанії отримувати допомогу та консультацію від виробників «заліза» чи ПО яким ви користуєтесь.
Культура компанії
Обов’язково ознайомтеся з корпоративною культурою потенційного постачальника. Упевніться, що вони підходять до вашої організації. Зараз це особливо важливо, адже навіть великі компанії не можуть собі дозволити мати працівників (навіть керівної ланки) які стали токсичними, через невідповідність корпоративній культурі. Перевірте, чи не потрапляла останнього часу компанія в скандали через повідомлення в соц мережі та чи не співпрацює вона з країною агресором.
Відгуки та рекомендації
Ми також рекомендуємо переглянути відгуки клієнтів, щоб отримати загальне уявлення про їх клієнтську базу та про те, наскільки добре вони виконують свої зобов’язання. Читання прес-релізів або фінансових документів є ще одним чудовим способом оцінити, скільки досвіду має провайдер.
Що ви маєте знати про нас:
- Ми пропонуємо широкий спектр ІТ послуг
- Працюємо на ринку України понад 20 років
- Маємо юридичну особу в Чехії, іноземних партнерів та клієнтів
- Є офіційними партнерами провідних вендорів
- Заробили репутацію на ринку і можемо показати як відгуки так і кейси
- Наша фішка – комплексний підхід (від проектування та впровадження ІТ-рішень, поставки апаратного та програмного забезпечення до технічної підтримки, навчання та консультування)
Щоб отримати безкоштовну консультацію та дізнатись більше про спеціальні пропозиції та знижки перейдіть за посиланням та заповніть форму.