Документообіг є невід’ємною частиною будь-якої організації, компанія TechExpert, в свою чергу, знає, як його автоматизувати. Погодьтеся, що автоматизовані бізнес-процеси по узгодженню договорів, роботі з кореспонденцією і документацією значно економлять не тільки час, але і трудовитрати персоналу.
27 лютого, об 11:00 за Києвом запрошуємо Вас приєднатися до нашого вебінару «Електронний документообіг: автоматизація процесів узгодження договорів і контрагентів», на якому Ви дізнаєтесь, як навести порядок в справах, скоротити час на узгодження та затвердження документів, забезпечити повний контроль за рухом документації в компанії і найголовніше, як автоматизувати бізнес-процеси у вашій компанії.
- Замість вступу:
- 1.1. Коротко про наш багаторічний досвід впровадження СЕД.
- 1.2. Чому ми використовуємо саме SharePoint для побудови СЕД.
- Можливості системи по управлінню договорами:
- 2.1. Компоненти системи, їх функціональні можливості.
- 2.2. Управління контрагентами.
- 2.3. Управління договорами.
- Можливості системи по управлінню кореспонденцією:
- 3.1. Робота з вхідною кореспонденцією.
- 3.2. Робота з вихідною кореспонденцією.
- Замість заключного слова приємні бонуси.
- Уже використовує СЕД, але знає, що досконалість не має меж і хоче розширити функціонал своєї системи;
- Ще не перейшов на електронний документообіг, але розуміє, що бізнес-процеси в компанії пора автоматизувати і готовий позбавитись звичного паперового потоку корпоративної документації;
- Вважає, що системи електронного документообігу коштують невиправдано дорого, впроваджуються дуже довго і, що їх бізнес не потребує автоматизації.
Дата проведення: 27 лютого 2020
Час проведення: 11:00 (за Києвом)
Тривалість: 1 година
Місце проведення: онлайн
Вартість: безкоштовноо
Мова вебінару: російська