За останній час бізнес зазнав більше втрат і значних збитків ніж під час пандемії. Чимало компаній опинились в складних умовах через своє розташування на територіях проведення бойових дій: вони вимушені були призупинити свою роботу або переміститись в інші локації чи навіть інші країни. Це не єдині труднощі від яких потерпають наші підприємства: перебої в роботі логістики, нестача ресурсів, персоналу і спеціалістів, більш часті випадки кібератак, втрата важливих корпоративних даних, нестабільна робота ІТ-інфраструктури.
Такі обставини як воєнний стан, майже унеможливлюють нормальне функціонування бізнесу. Через невизначеність та нестабільність ситуації, в будь-який момент, може вийти з ладу серверне та мережеве обладнання, пропасти електропостачання, зникнути Інтернет і зв’язок з віддаленими користувачами, відбутися спроба проведення кібератаки для викрадення корпоративних даних.
Попри всі негаразди, компанії продовжують працювати задля підтримки економіки країни, свого бізнесу та споживачів.
Які ж саме мережеві, апаратні та програмні компоненти вашої інфраструктури потребують найбільшої підтримки та чому?
Підтримка серверів та мережі
Серверна та мережева інфраструктури це фундамент, на якому побудована робота всієї компанії.
Вкрай важливо забезпечити постійну доступність та відмовостійкість цих систем, адже від них залежить безперебійна робота всіх внутрішніх сервісів та бізнес-додатків.
Потрібно провести превентивні заходи, що включають: цілодобовий моніторинг та вчасне обслуговування, щоб уникнути збоїв та простоїв будь-якої інфраструктури, чи то локальної, чи то хмарної. Важливими є постійна технічна підтримка і наявність системних адміністраторів, інженерів, що здатні виконувати необхідну технічну підтримку та супровід.
Підтримка кібербезпеки
В умовах війни особливо загострилось питання посилення кібербезпеки. Почастішали випадки кібератак, фішингу, крадіжок конфіденційних даних, зламів корпоративних баз даних та компрометації важливої інформації.
Вимушений масовий перехід на віддалену роботу сприяв збільшенню кількості користувачів та нових пристроїв, що підключені до ІТ-інфраструктури, що в свою чергу розширює кордони мережевого периметра компаній і збільшує шанси злочинців успішно провести кібератаку та заблокувати роботу бізнесу.
Сьогодні компанії мають приділяти підвищену увагу захисту мережевого периметру, організації захищеного віддаленого доступу та інформаційній роботі з персоналом.
Всі користувачі мають бути проінформовані щодо базових правил кібергігієни та мають знати, як діяти у разі виявлення підозрілої роботи своїх мобільних пристроїв, робочих станцій чи іншого обладнання.
Підтримка користувачів
Віддалений формат роботи під час війни став не просто особистим вибором чи примхою, а вимушеною необхідністю. Більшість співробітників фізично не в змозі працювати в офісі, оскільки були вимушені переїхати в безпечні локації в межах країни або виїхати закордон.
Компанії зобов’язані забезпечити захищений віддалений доступ до корпоративних ресурсів для таких віддалених користувачів. Такі міри приймаються з міркувань безпеки, тому що користувачі мають доступ до важливих сервісів та програм: корпоративна пошта, CRM системи, мережеві диски та інші ресурси. Якою б захищеною не була ваша корпоративна мережа, потрібно ще створити захищений канал зв’язку між клієнтським пристроєм та мережею.
Підтримка захисту даних
Не менш важливу роль відіграють безпека даних і безперервний доступ до них. Чимало факторів можуть спричинити пошкодження важливої інформації: чи то зовнішні кібератаки, чи то збої в системі, людський фактор, перебої електроенергії тощо.
Резервне копіювання та відновлення, а також реплікація забезпечать комплексний захист даних фізичних і хмарних середовищ. Також можна скористатись послугою BaaS (Backup as a Service) і зберігати дані в безпечній хмарі.
Ситуація в країні внесла свої зміни у звичну роботу компаній і ми маємо навчитись адаптуватись до нових реалій сьогодення. На щастя, нам на допомогу приходять автоматизація та цифровізація, технології та рішення, здатні підтримувати важливі бізнес-процеси більшості компаній.
Компанія TechExpert пропонує повний комплекс послуг та консультаційно-технічну підтримку з наступних рішень по підтримці IT-інфраструктури:
- організація віддаленого доступу до корпоративних ресурсів;
- організація резервного копіювання та зберігання даних;
- підвищення відмовостійкості та безпеки мережевих сервісів;
- організація, оптимізація та підвищення безпеки інфраструктурних сервісів;
- віддалена технічна підтримка та адміністрування, послуги аутсорсингу та аутстафінгу персоналу;
- аудит ІТ-інфраструктури, моніторинг;
- рішення та послуги з кібербезпеки.
А щоб скористатися з нашими послугами з максимальною ефективністю, скористайтесь нашими спеціальними пропозиціями.