Asterisk Connector — модуль інтеграції GLPi з IP-телефонією

Модуль інтеграції GLPi з системою IP-телефонії реалізований у вигляді плагіна до системи GLPi і дозволяє автоматично реєструвати заявки на основі вхідних дзвінків, а також фіксувати всі звернення користувачів по телефону в службу технічної підтримки.

Для використання даного модуля не потрібно ані встановлювати додаткове ПЗ на ПК оператора, ані вносити зміни до системи IP-телефонії. Установка і налаштування даного плагіна дозволяє:

  • централізовано управляти усіма дзвінками, зокрема груповими, які надходять до служби технічної підтримки
  • автоматично ідентифікувати вхідні дзвінки
  • створювати нові заявки, а також прив’язувати дзвінки до існуючих звернень
  • контролювати всі пропущені дзвінки
  • відслідковувати статистику по всіх дзвінків

Одноразово

€520

  • Установочні файли, Інструкція по установці та налаштуванню плагіну, Інструкція користувача, Російська та англійська локалізація, Сумісний з GLPI 9.1-10.0.12

Основні можливості

  • прив’язка декількох дзвінків до одного звернення
  • ідентифікація вхідних дзвінків в момент виклику (до моменту підняття оператором трубки)
  • індикація статусу дзвінків (йде розмова, йде виклик, пропущений дзвінок, прийнятий дзвінок)
  • обробка дзвінків, що надійшли на групу фахівців
  • ініціація вихідного дзвінка

У картці дзвінка також є можливість:

  • вручну додати коментар
  • прив’язати раніше створене звернення до дзвінка
  • прив’язати дзвінок до існуючого звернення
  • створити нове звернення на підставі дзвінка

При створенні звернення на підставі дзвінка автоматично заповнюються наступні поля:

  • хто дзвонить (замовник)
  • хто приймає дзвінок (диспетчер, оператор)
  • на кого дзвінок призначений
  • посилання на пов’язане звернення
  • джерело звернення (при створенні нового)

Відеодемонстрація модуля інтеграції GLPi з IP-телефонією (російською)

  • Для коректної роботи плагіна необхідна наявність GLPi версії не нижче 0.90

Реалізація додаткових можливостей і розширення функціоналу

Якщо у Замовника існують побажання щодо реалізації додаткового функціоналу, або розширення існуючого, зокрема інтеграція з іншими системами телефонії чи зовнішніми системами, а також розширення в рамках використання плагіна, наші фахівці порекомендують найбільш оптимальний спосіб реалізації та допоможуть втілити ідеї у життя.

Додаткові послуги

  • Налаштування плагіну
  • Налаштування системи GLPI
  • Доопрацювання та розширення функціоналу
  • Оновлення плагіну
  • Підтримка

Якщо у вас залишилися питання або потрібна детальніша інформація, зв'яжіться з нами!