Компанія TechExpert пропонує рішення з побудови ІР-телефонії – системи зв’язку, яка забезпечує передачу мовного сигналу через мережу Інтернет або будь-які інші ІР-мережі. Мережа ІР-телефонії розгортається на базі програмної автоматичної телефонної станції (ІР-РВХ) – Asterisk, яка являє собою рішення ІР телефонії з відкритим вихідним кодом від компанії Digium та надає різні функції керування дзвінками.

Для заощадження коштів Asterisk можна впроваджувати поступово. Наприклад, на початковому етапі впровадження ІР-телефонії на підприємстві можна інтегрувати сервер Asterisk з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (РВХ). При цьому абоненти РВХ можуть здійснювати VoIP-дзвінки, а інтеграція здійснюється за допомогою аналогових (FXO / FXS) або цифрових (ISDN) ліній.

Можливості рішення

Рішення з побудови системи ІР-телефонії на базі Asterisk забезпечує виконання наступних задач:

  • Впровадження ІР телефонії
  • Інтеграція з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (РВХ)
  • Доступ до мережі ІР-телефонії для легітимних віддалених Інтернет-користувачів
  • Здійснення дзвінків в телефонну мережу спільного користування (PSTN
  • Дешеві дзвінки за кордон
  • Голосова пошта
  • Конференції
  • Інтерактивне голосове меню (IVR)
  • Центр обробки викликів – Call Center (постановка дзвінків в чергу і їх розподіл по агентах)
  • Запис дзвінків (CDR)
  • Відмовостійкість системи IP телефонії

Які переваги для бізнесу?

  • Система складається з декількох інтегрованих між собою програмних і апаратних компонентів, які можуть модифікуватися, змінюватися та оновлюватися – незалежно один від одного. Можливість використання вбудованих функцій і сервісів OC Linux, а також встановлення додаткових програмних продуктів.
  • Використання просунутих телефонних функцій: конференції, Call Center, голосова пошта, IVR, переадресація дзвінка, визначення вхідного номера.
  • Безпека дзвінків шляхом шифрування медіа даних – SRTP.

Система забезпечує високий рівень відмовостійкості при роботі в кластері, що відповідає світовим стандартам і потребам бізнесу.

  • Можливість здійснення більше одного дзвінка в рамках каналу передачі даних
  • Використовуючи програмні модулі для інтеграції, з’являється можливість здійснювати дешеві дзвінки на міжнародні напрямки в обхід операторів телефонної мережі загального користування (PSTN)
  • Можливість поступового впровадження шляхом інтеграції з існуючими PBX.

Для з’єднання з офісним сервером Asterisk необхідна тільки IP-мережа (корпоративна обчислювальна мережа LAN / MAN / WAN або Інтернет). Абонент може здійснювати дзвінки через Asterisk навіть перебуваючи в іншому місті або за кордоном, безкоштовно в межах корпоративної мережі або за тарифами телефонного оператора офісу в зовнішні телефонні мережі.