fbpx

Компанія TechExpert пропонує рішення з побудови ІР-телефонії – системи зв’язку, яка забезпечує передачу мовного сигналу через мережу Інтернет або будь-які інші ІР-мережі. Мережа ІР-телефонії розгортається на базі програмної автоматичної телефонної станції (ІР-РВХ) – Asterisk, яка являє собою рішення ІР телефонії з відкритим вихідним кодом від компанії Digium та надає різні функції керування дзвінками.

Для заощадження коштів Asterisk можна впроваджувати поступово. Наприклад, на початковому етапі впровадження ІР-телефонії на підприємстві можна інтегрувати сервер Asterisk з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (РВХ). При цьому абоненти РВХ можуть здійснювати VoIP-дзвінки, а інтеграція здійснюється за допомогою аналогових (FXO / FXS) або цифрових (ISDN) ліній.


Можливості рішення


Рішення з побудови системи ІР-телефонії на базі Asterisk забезпечує виконання наступних задач:

  • Впровадження ІР телефонії
  • Інтеграція з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (РВХ)
  • Доступ до мережі ІР-телефонії для легітимних віддалених Інтернет-користувачів
  • Здійснення дзвінків в телефонну мережу спільного користування (PSTN):
    • дзвінки в PSTN через Інтернет з’єднання
    • дзвінки в PSTN напряму
  • Дешеві дзвінки за кордон
  • Голосова пошта
  • Конференції
  • Інтерактивне голосове меню (IVR)
  • Центр обробки викликів – Call Center (постановка дзвінків в чергу і їх розподіл по агентах)
  • Запис дзвінків (CDR)
  • Відмовостійкість системи IP телефонії

Бажаєте побачити рішення в дії? Замовте пілотний проект на основі безкоштовного демо-комплекту!

Зв’язатися


Які переваги для бізнесу?


Багатофункціональність і гнучкість
  • Система складається з декількох інтегрованих між собою програмних і апаратних компонентів, які можуть модифікуватися, змінюватися та оновлюватися – незалежно один від одного. Можливість використання вбудованих функцій і сервісів OC Linux, а також встановлення додаткових програмних продуктів.
  • Використання просунутих телефонних функцій: конференції, Call Center, голосова пошта, IVR, переадресація дзвінка, визначення вхідного номера.
  • Безпека дзвінків шляхом шифрування медіа даних – SRTP.
Надійність і стабільність роботи
Економія фінансових коштів
Незалежність від розташування абонента

Необхідна консультація?