fbpx

Project Description:

Category:
Development, GLPI, Jira
Мета проекту — создать комплексную систему автоматизации ITSM-процессов на базе GLPI.
Завдання для виконавця проекту

У компанії використовувалася система управління зверненнями користувачів на базі Jira Software і система GLPI для обліку ІТ-активів компанії.

З метою забезпечення нерозривності процесу управління зверненнями та можливості оперативно отримувати інформацію про всі активи ініціатора звернення – було прийнято рішення реалізувати інтеграцію Jira Software і GLPI.

Завдання полягало в тому, щоб зберегти для кінцевих користувачів звичний інтерфейс Jira при реєстрації звернень та подальшій комунікації з приводу нього, а для технічних фахівців і керівництва служби технічної підтримки – надати комплексний інструментарій з подальшої обробки звернень та управління ІТ-активами.

Технології

Рішення реалізовано на основі програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом GLPI.

Результат проекту

В рамках проекту була реалізована інтеграція двох систем (Jira Software і GLPI) в частині управління зверненнями, була виконана синхронізація даних за заявками та довідковим списками, які використовуються при заповненні даних у заявці.

В результаті виконання проекту процес виглядає наступним чином:

  1. Кінцеві користувачі реєструють заявку в Jira Software, заповнюючи основні дані по заявці.
  2. Заявка автоматично створюється в GLPI і додається посилання на заявку в Jira.
  3. В рамках обробки заявки фахівці служби технічної підтримки можуть вести комунікацію з ініціатором звернення, додаючи коментарі до заявки в GLPI.
  4. Відповідні коментарі автоматично створюються в Jira і користувач комунікує з технічною підтримкою шляхом створення коментарів у Jira.
  5. Будь-які зміни даних в заявці в одній з систем автоматично синхронізуються з другою системою та вносяться відповідні записи в історію змін заявки.

Таким чином, в рамках проекту вдалося створити комплексне рішення з автоматизації ITSM-процесів на базі двох систем, яка покриває потреби як кінцевих користувачів, так і фахівців служби технічної підтримки.


Детальніше про автоматизацію ІТ-відділів на базі GLPI, а також про розробку ПЗ на аутсорсингу.