-

Інтеграція Jira Software з GLPI в рамках процесу управління зверненнями користувачів
-

Автоматизація ITSM процесів сервісної компанії в рамках управління зверненнями клієнтів на базі GLPI
-

Автоматизація внутрішніх ITSM процесів у територіально розподіленій компанії на базі GLPI
-

Реорганізація ІТ-інфраструктури з подальшим винесенням сервісів у бізнес-хмару
-

Побудова відмовостійкої мережевої інфраструктури на базі HPE
-

Автоматизація процесу Business Impact Analysis в рамках управління безперервністю бізнесу
-

Управління активами для девелоперської компанії на SharePoint
-

Узгодження договорів і контрагентів на SharePoint
-

Узгодження заявок та управління бюджетами на відрядження
-

Аудит і контроль каналів продажів виробником товару на SharePoint
-

Побудова мережевої інфраструктури географічно розподілених ЦОД
-

Побудова відмовостійкого периметру мережі ЦОД на базі Fortinet