fbpx

Компанія TechExpert є одним з провідних експертів з міграції файлових ресурсів (як загальних, так і особистих) в хмарне середовище O365. Починаючи від аналізу поточної ситуації в компанії, надання рекомендацій щодо оптимізації процесу роботи з загальними файлами, налаштування корпоративного середовища зберігання та обміну документами, а також проведення навчання по ключовим можливостям O365.

Завдання, які вирішуються

Процес міграції в хмарне середовище в більшості випадків складається з ряду завдань:

  • Інфраструктурних (організація резервного копіювання, забезпечення каналів зв’язку, підготовка файлових ресурсів до міграції і т.д.)
  • Організаційних (які дані переносити, які програми використовувати, які потрібні ліцензії і т.д.)
  • Користувацькі (як безболісно перейти «в хмару», як навчити, зацікавити або мотивувати користувачів використовувати величезний спектр можливостей платформи і т.д.)
  • Задачі, пов’язані безпосередньо з процесом міграції (що включає в себе цілий комплект питань)

Наша команда фахівців допоможе не тільки зрозуміти, як і які сервіси можна використовувати саме для Ваших процесів, але і плавно і максимально гармонійно перейти до використання Office 365 в цілому і SharePoint Online зокрема.

Основні етапи

Ми говоримо про 2 основні міграції:

  1. Поштової системи (міграція в Exchange Online)
  2. Файлового сховища і особистих документів (міграція в SharePoint Online і OneDrive)

Процес міграції в Office 365 ми розділяємо на кілька простих кроків:

Від чого залежить складність міграції? Найчастіше тривалість і склад проекту міграції залежать від цілого ряду чинників:

  • Кількість користувачів
  • Обсяг даних, який необхідно перенести, і вимоги до параметрів переносу
  • Вимоги до інтеграції в існуючу інфраструктуру
  • Вимоги до резервного копіювання
  • Складнощі адаптації користувачів і організаційних змін

Опис платформи SharePoint Online

Вбудовані можливості платформи SharePoint Online дозволяють централізовано зберігати і обмінюватися документами, створювати окремі робочі області для кожного підрозділу, проекту або співробітника, при цьому кожен співробітник буде бачити тільки потрібні йому документи. Можливість одночасного спільного редагування та версійність файлів дають можливість в будь-який момент знайти актуальну версію документа.

Тісна інтеграція з іншими додатками Microsoft надає можливість відправляти повідомлення, листи, бачити статуси присутності своїх колег безпосередньо в процесі роботи з документом.

Для кого ця послуга

  • Для компаній, у яких є необхідність в оптимізації процесу спільної роботи з документами і підвищенні ефективності бізнесу.
  • Для компаній, які планують або вже використовують хмарні сервіси для організації роботи всередині компанії.

Вигоди, які отримує бізнес

В результаті міграції Ваша компанія отримує:

  • Єдину платформу зберігання і управління файлами;
  • Зручний інструмент спільної роботи над документами;
  • Гнучку систему налаштування робочих областей і прав доступу;
  • Версійність файлів з можливістю повертатися до проміжних версій документу;
  • Ведення повної історії роботи над документами.

Готові відповісти на всі ваші запитання, звертайтесь!