Ми пропонуємо послуги з автоматизації та управління бізнес-процесами на платформі Microsoft SharePoint.

Інтенсивний розвиток інформаційних технологій активно впливає на роботу та внутрішні процеси практично будь-якої компанії. У сучасному світі автоматизація бізнес-процесів є скоріше необхідністю для успішного розвитку і функціонування бізнесу.

Наша компанія розробляє системи автоматизації вже більше 8 років і на цей час ми є одним з провідних експертів в Україні по розробці рішень на платформі Microsoft SharePoint.

Етапи автоматизації бізнес процесів

Реалізація проекту з автоматизації бізнес-процесів складається з наступних етапів

Крок 1

Опис поточних бізнес-процесів компанії

Крок 2

Виявлення вимог з автоматизації процесів (може включати регламентування деяких внутрішніх процесів з метою подальшої автоматизації)

Крок 3

Розробка технічного завдання на автоматизацію процесів

Крок 4

Етап реалізації — розробка та налаштування робочих процесів, завдань, повідомлень списків, бібліотек, побудова інтеграційних механізмів і т.д.

Крок 5

Тестування розробленого рішення

Крок 6

Навчання ключових користувачів роботі з системою

Крок 7

Здача в експлуатацію

Крок 8

Подальший супровід і розвиток системи (опційно)

Переваги автоматизації бізнес процесів

Узгодженність

Підвищення узгодженості бізнес-процесів, розподіл ролей і завдань

Контроль

Контроль термінів виконання доручень та завдань

Ефективність

Підвищення ефективності взаємодії співробітників

Прозорість

Прозорість проходження документами різних етапів узгодження/затвердження

Зменшення

Скорочення обсягів рутинної роботи

Чому обирати TechExpert та SharePoint

Розробка автоматизації бізнес процесів від компанії TechExpert включає в себе не просто впровадження та налаштування програмного забезпечення. Це цілий комплекс послуг, що охоплює опис поточних процесів Замовника, рекомендації щодо оптимізації з урахуванням виробничих особливостей, а також детальне інтерв’ювання ключових користувачів. Це потрібно для того, щоб кінцева система забезпечувала вирішення завдань з найбільшою вигодою для бізнесу, залишаючись при цьому інтуїтивно зрозумілою.

Фахівці TechExpert мають експертні знання та досвід в області автоматизації бізнес-процесів різного ступеня складності. Це погодження та затвердження документів, закупівельна діяльність, реєстрація заявок та звернень (на відпустку, транспорт, кур’єра, канцелярію, ресурси і т.д.), реєстрація та поширення наказів, контроль виконання доручень і безліч інших процесів.

Платформа SharePoint була вибрана не випадково, так як вона є потужним інструментом і володіє всіма необхідними функціями для автоматизації та управління бізнес-процесами, а також надає широкі можливості для розробників, що дозволяє створювати унікальні рішення для кожного з наших замовників.

Як використовують автоматизацію бізнес процесів?

Залежно від поточних завдань клієнта, а також стратегічних планів розвитку IT-відділу і компанії в цілому, ми пропонуємо автоматизацію найрізноманітніших процесів, найбільш типовими з яких є:

  • Погодження та затвердження документів (в першу чергу договорів)
  • Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції
  • Контроль виконання доручень (т. зв. контроль виконавчої дисципліни)
  • Типові заявки на ресурси (транспорт, кур’єр, візитки, відпустка, канцелярія і т.д.)
  • Закупівельна діяльність
  • Спільна підготовка документів і комерційних пропозицій
  • Запити на обслуговування (Service Desk)

Для кого ця послуга

  • Для компаній, які вже в тій чи іншій мірі використовують Microsoft SharePoint
  • Для компаній, у яких є необхідність в оптимізації або автоматизації бізнес-процесів та збільшенні ефективності бізнесу

Терміни і тарифікація

Від 1 до 7 місяців в залежності від складності проекту, наявності формалізованих вимог, описаних даних.

Часті питання (FAQ)

Автоматизація бізнес-процесів — це використання технологій та інструментів для оптимізації робочих процесів в організації. Це означає автоматичне виконання повторюваних завдань, раціоналізацію робочих потоків та ефективніше використання ресурсів. Розробка систем автоматизації бізнес-процесів передбачає аналіз, моделювання та впровадження програмного забезпечення для автоматизації різних етапів процесу. Це може включати автоматизацію завдань, комунікацію, збору та обробку даних, контроль та моніторинг процесів. Автоматизація бізнес-процесів допомагає знизити людську помилковість, підвищує продуктивність, зменшує час виконання завдань та сприяє покращенню загальної ефективності організації.

  • Погодження та затвердження документів (в першу чергу договорів)
  • Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції
  • Контроль виконання доручень (т. зв. контроль виконавчої дисципліни)
  • Типові заявки на ресурси (транспорт, кур’єр, візитки, відпустка, канцелярія і т.д.)
  • Закупівельна діяльність
  • Спільна підготовка документів і комерційних пропозицій
  • Запити на обслуговування (Service Desk)
  • та багато інших

В SharePoint доступні інструменти для створення та управління автоматизованими бізнес-процесами. Один з них - SharePoint Designer, який дозволяє створювати складні робочі потоки (workflows) для автоматизації послідовних дій та розподілу завдань між співробітниками. Іншим інструментом є Power Automate, який надає можливість створювати автоматизовані процеси на основі тригерів та дій, таких як створення документа або одержання електронного листа. Також SharePoint має вбудовані функції для створення та керування списками, бібліотеками документів та завданнями, що дозволяють реалізувати автоматизацію бізнес-процесів в рамках цих об'єктів. Додатково, можна використовувати SharePoint Framework та Power Apps для розробки власних додатків та розширень, що підтримують автоматизовані бізнес-процеси.

  • Опис поточних бізнес-процесів компанії
  • Виявлення вимог з автоматизації процесів (може включати регламентування деяких внутрішніх процесів з метою подальшої автоматизації)
  • Розробка технічного завдання на автоматизацію процесів
  • Етап реалізації — розробка та налаштування робочих процесів, завдань, повідомлень списків, бібліотек, побудова інтеграційних механізмів і т.д.
  • Тестування розробленого рішення
  • Навчання ключових користувачів роботі з системою
  • Здача в експлуатацію
  • Подальший супровід і розвиток системи (опційно)