fbpx

Для компаній, яким необхідна підтримка функціонування ІТ-інфраструктури та бізнес-процесів, TechExpert пропонує послуги з професійного менеджменту, супроводу програмного забезпечення, технічну підтримку ІТ-інфраструктури на основі аутсорсингу. ІТ-аутсорсинг від компанії TechExpert включає великий вибір ІТ-послуг, що надаються на професійному рівні завдяки тому, що ми маємо можливість спеціалізуватися у вузькій області, застосовуючи передові технології і постійно накопичуючи досвід обслуговування безлічі клієнтів.

В рамках забезпечення функціонування кожної з груп послуг ІТ-аутсорсингу, наші фахівці можуть виконати роботи по організації, конфігурації, технічному супроводу і забезпеченню функціонування обладнання і програмного забезпечення. З урахуванням раніше згаданого забезпечується високий рівень інформаційної безпеки завдяки постійному оновленню клієнтського і серверного ПЗ, антивірусних баз, конфігурації політик сканування і систем безпеки, системі моніторингу та повідомлень, перевірці стану системи безпеки.

Які переваги ІТ-аутсорсингу?
  • Кваліфікована допомога у всіх питаннях, пов’язаних з обслуговуванням ІТ-інфраструктури
  • Якість виконання робіт і надання сервісу в цілому, що регулюється SLA
  • Організаційна та операційна гнучкість
  • Безперервність ІТ-послуг
  • Ефективне управління витратами на ІТ-інфраструктуру
  • Відсутність необхідності пошуку і підбору кадрів, перевірки відповідності фахівця, навчання і сертифікації

Ви можете нам довірити:


Підтримку робочих станцій
  1. Управління проблемами і інцидентами
  2. Підтримка десктопних ОС та офісних додатків
  3. Віддалене розгортання програмного забезпечення
  4. Стандартизація і ОС для настільних ПК
  5. Установка оновлень
Підтримку мережі
Підтримку серверів і сховищ
Захист від зовнішніх і внутрішніх загроз

Варіанти співпраці


Надання IT-послуг за договором, який включає в себе всі умови підтримки.

  • Завдання, що стоїть перед замовником: підтримка комплексу або окремих елементів інфраструктури
  • Підписання Угоди про рівень надання послуг (SLA) між замовником і компанією TechExpert
  • Визначення вартості щомісячної підтримки згідно SLA
  • Щомісячні платежі з можливістю коригування рівня і вартості послуг, що надаються
  • Реагування на запити замовника в найкоротші терміни
Щоб ви могли отримати максимальну користь від спільної роботи, ми пропонуємо укладення Угоди про рівень надання послуг (SLA), яка відповідає вашим потребам в обслуговуванні, включаючи певні часові рамки і конкретні зобов’язання щодо реагування.
Соглашение об уровне предоставления услуг, SLA

Компанія TechExpert гарантує швидкість і якість надаваних IT-послуг, пропонуючи своїм клієнтам угоду про рівень надання послуг (SLA). Завдяки укладенню SLA, компанії надається пакет послуг, який повністю відповідає її вимогам і особливостям бізнес-процесів. Таким чином, індивідуальний підхід до потреб замовника дозволяє визначити гарантовані параметри, а доступ до звітів про послуги, що надаються забезпечує впевненість в тому, що оплачена послуга надається відповідно до узгоджених вимог.