Вебінар “Автоматизація документообігу на базі SharePoint. Кейс Європейської Бізнес Асоціації”

13 травня об 11:00 запрошуємо приєднатися до вебінару з автоматизації документообігу, який проводиться спільно з Європейською Бізнес Асоціацією.

На вебінарі ми розглянемо практичний кейс автоматизації процесів документообігу з використанням платформи SharePoint Onlinе. В ході вебінару будуть продемонстровані основні компоненти системи, розробленої для Європейської Бізнес Асоціації.

Програма вебінару:

  1. Досвід TechExpert у впровадженні СЕД та автоматизації документообігу на SharePoint.
  2. Європейська Бізнес Асоціація про документообіг: практичний досвід використання та результати впровадження СЕД.
  3. Демонстрація СЕД:
    • 3.2 Можливості системи з управління договорами:
      • 3.2.1 Компоненти системи, їх функціональні можливості.
      • 3.2.2 Управління контрагентами.
      • 3.2.3 Управління договорами.
    • 3.3 Можливості системи з управління рахунками, а також актами та накладними.
    • 3.4 Можливості системи з управління кореспонденцією.
  4. Підведення підсумків. Відповіді на запитання.

Вебінар буде корисний тим, хто:

  • замислюється про перехід на електронний документообіг;
  • шукає рішення з автоматизації документообігу;
  • вже використовує СЕД та хоче розширити функціонал своєї системи;

Спікери:

  • Артем Левенець, керівник відділу розробки бізнес-рішень, компанія TechExpert
  • Ярослава Савастєєва, заступник директора з операційної діяльності, European Business Association
  • Андрій Закарлюка, керівник департаменту з розвитку бізнесу, European Business Association

Дата проведення: 13 травня 2021

Час проведення: 11:00 (UTC+3)

Тривалість: 1 година

Місце проведення: онлайн

Вартість: безкоштовно

Мова вебінару: українська