fbpx

Project Description:

Client:
 Сеть фармацевтических компаний.
Category:
Microsoft Dynamics CRM
Мета проекту – створити рішення для автоматизації ключових бізнес-процесів фармацевтичних компаній.
Завдання для виконавця проекту:

Компанія TechExpert впровадила галузеве рішення CRM Pharm, яке розроблено на платформі світового лідера в галузі програмного забезпечення – Microsoft Dynamics CRM.

Завдання, які вирішуються:

Управління базою даних клієнтів:
  • Єдина база даних лікарів, лікувально-профілактичних установ (ЛПУ) і аптек;
  • Зберігання історії взаємин з клієнтом (візитна історія, історія розвитку клієнта, автоматична категоризація, історія виписок / продажів препаратів).
Управління продажом:
  • Ведення і розподіл планів продажів по областям і регіонам;
  • Розподіл індивідуальних планів продажів співробітників компанії;
  • Ведення і аналіз планових і фактичних показників продажів;
  • Контроль розподілу зразків між представниками, контроль видачі клієнтам;
  • Формування і розподіл online замовлень, контроль залишків препаратів.
Управління робочим місцем медичного представника, регіонального менеджера і менеджера з продукту:
  • Управління робочим часом, особистий менеджер завдань;
  • Ефективний інструмент планування візитів і складання маршрутів;
  • Фіксування результатів проведених візитів;
  • Облік і планування «подвійних візитів», конференцій, презентацій і т.д .;
  • Можливість роботи користувачів в системі як on-line, так і off-line (віддалено).
База знань:
  • Єдиний інформаційний ресурс, ведення та накопичення маркетингових і медичних матеріалів за препаратами;
  • Зберігання матеріалів і презентацій для навчання.
Контроль знань працівників::
  • Гнучке конфігурування анкет для проведення тестувань співробітників компанії;;
  • Проведення online тестування співробітників компанії;
  • Отримання звітів за результатами пройдених тестів.
Технологія:
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Microsoft Windows Server
  • Microsoft SQL Server
  • Microsoft Exchange Server
  • Microsoft Office
  • Microsoft Dynamics Sure Step
Схема рішення:
HGS
Вигоди від впровадження рішення:
  • Встановлено і налаштовано Microsoft Dynamics CRM 2011.
  • Розгорнуто коробкове рішення.
  • Налагоджено додатковий функціонал.
  • Проведено експрес-навчання ключових користувачів порталу.
  • Визначені рольові інструкції користувачів.
  • Забезпечено продуктивну і безперебійну роботу медичних представників, регіональних менеджерів і менеджерів з продукту.
  • Забезпечено ефективну взаємодію відділів компанії між собою.
  • Звітність та актуальні аналітичні дані для керівників надходять в режимі реального часу.