Мета проекту – створити рішення для автоматизації ключових бізнес-процесів фармацевтичних компаній.
Завдання для виконавця проекту:
Компанія TechExpert впровадила галузеве рішення CRM Pharm, яке розроблено на платформі світового лідера в галузі програмного забезпечення – Microsoft Dynamics CRM.
Завдання, які вирішуються:
Управління базою даних клієнтів:
- Єдина база даних лікарів, лікувально-профілактичних установ (ЛПУ) і аптек;
- Зберігання історії взаємин з клієнтом (візитна історія, історія розвитку клієнта, автоматична категоризація, історія виписок / продажів препаратів).
Управління продажом:
- Ведення і розподіл планів продажів по областям і регіонам;
- Розподіл індивідуальних планів продажів співробітників компанії;
- Ведення і аналіз планових і фактичних показників продажів;
- Контроль розподілу зразків між представниками, контроль видачі клієнтам;
- Формування і розподіл online замовлень, контроль залишків препаратів.
Управління робочим місцем медичного представника, регіонального менеджера і менеджера з продукту:
- Управління робочим часом, особистий менеджер завдань;
- Ефективний інструмент планування візитів і складання маршрутів;
- Фіксування результатів проведених візитів;
- Облік і планування «подвійних візитів», конференцій, презентацій і т.д .;
- Можливість роботи користувачів в системі як on-line, так і off-line (віддалено).
База знань:
- Єдиний інформаційний ресурс, ведення та накопичення маркетингових і медичних матеріалів за препаратами;
- Зберігання матеріалів і презентацій для навчання.
Контроль знань працівників::
- Гнучке конфігурування анкет для проведення тестувань співробітників компанії;;
- Проведення online тестування співробітників компанії;
- Отримання звітів за результатами пройдених тестів.
Технологія:
- Microsoft Dynamics CRM
- Microsoft Windows Server
- Microsoft SQL Server
- Microsoft Exchange Server
- Microsoft Office
- Microsoft Dynamics Sure Step
Схема рішення:
Вигоди від впровадження рішення:
- Встановлено і налаштовано Microsoft Dynamics CRM 2011.
- Розгорнуто коробкове рішення.
- Налагоджено додатковий функціонал.
- Проведено експрес-навчання ключових користувачів порталу.
- Визначені рольові інструкції користувачів.
- Забезпечено продуктивну і безперебійну роботу медичних представників, регіональних менеджерів і менеджерів з продукту.
- Забезпечено ефективну взаємодію відділів компанії між собою.
- Звітність та актуальні аналітичні дані для керівників надходять в режимі реального часу.