fbpx

Project Description:

Мета проекту – автоматизувати роботу з інформацією на сайті шляхом її динамічності та забезпечити зручність роботи менеджерів з продажу при опрацюванні нових заявок з сайту шляхом їх автоматичного збереження в системі Microsoft Dynamics 365

Замовником даного проекту може бути будь-яка компанія, яка працює з клієнтами, а особливо великі компанії, які мають досить велику кількість продуктів або послуг та активно займаються їх продажами. Адже таким компаніям необхідно постійно слідкувати за актуальністю інформації на сайті та обробляти велику кількість заявок від клієнтів кожного дня.

Тому якщо ви є компанією, яка займається продажами будь-яких продуктів, та хочете активно розвиватися на ринку, то дане рішення підходить саме для вас. Розглянемо на прикладі продажу ІТ-курсів: в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365 менеджери з продажу ведуть каталог активних курсів, включаючи їх повну програму, опис, характеристики та ін., формують розклад, ціни та знижки. Вся ця інформація автоматично відображається на сайті навчального центру та є динамічною. Користувачі даного сайту можуть подати заявку на курс через форму, вказавши свої контакти. Заявка автоматично створюється в системі Microsoft Dynamics 365, а даний клієнт автоматично створюється в базі контрактів, після чого менеджер може брати заявку в роботу та вести продаж.

Тому інтеграція Microsoft Dynamics 365 з сайтом на CMS Orchard – це не просто динамічні сторінки на сайті, які тягнуться з СRМ, а також зручний інструмент для менеджерів, який полегшує їм роботу з продуктами та прискорює взаємодію з клієнтами в процесі продажу – ведення продажу починаючи з отриманої заявки з сайту і до отримання оплати по рахунку та вже підписаних закриваючих документів. Все це швидко і без зручно для користувача в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365.

Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з сайтом на CMS Orchard призначена для забезпечення роботи менеджера з продажу в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365, а саме:
  • ведення каталогу продуктів – створення та актуалізація нових продуктів та вже існуючих (опис, характеристики, ціни, знижки, дати та ін.)
  • отримання заявок від клієнтів з сайту та їх опрацювання в системі Microsoft Dynamics 365
  • ведення існуючих та нових клієнтів починаючи від оформлення заявки і до отримання оплати по рахунку та закриваючих документів
Задачі для виконавця проекту:
  • Створити єдину централізовану базу даних (каталог продуктів) на стороні Microsoft Dynamics 365 та автоматичне відображення інформації на сторінках сайту за запитом.
  • Автоматизувати оновлення інформації на сайті в результаті її актуалізації в системі Microsoft Dynamics 365 (опис, ціни, знижки, дати, розклад).
  • Налаштувати автоматичне отримання заявок з сайту в систему Microsoft Dynamics 365, призначення їх на менеджера.
  • Автоматичне створення записів в базі контактів на стороні Microsoft Dynamics 365 при реєстрації на сайті.
Технологія:
  • Функціонал інтеграції реалізується за допомогою стандартного та розширеного функціоналу Microsoft Dynamics 365 та CMS Orchard.
  • Джерелом інформації для формування динамічних сторінок на сайті є Microsoft Dynamics 365, в якій ведуться каталог продуктів та процес продажу.
  • Джерелом інформації по надходженню заявок від клієнтів та створення контактів на стороні Microsoft Dynamics 365 є заповнені форми при реєстрації на сайті на базі CMS Orchard

Рішення:

Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з CMS Orchard – це ідеальне рішення для бізнес-користувачів, тому що воно пропонує набір необхідних можливостей для успішного та результативного ведення бізнесу, а саме управління продуктами та управління взаємовідносинами з клієнтами.

Воно вирішує наступні завдання:

  • Ведення продажу починаючи з отримання заявки від клієнта і закінчуючи отриманням підписаних закриваючих документів від клієнта.
  • Ведення каталогу продуктів та бази контактів і замовлень на боці СRМ.
  • Автоматична актуалізація інформації на сайті шляхом оновлення даних на стороні Microsoft Dynamics 365.
  • Автоматичне створення заявок від клієнтів та записів в базі контактів в СRМ, сповіщення менеджерів для подальшої роботи з ними.

В рамках даного рішення забезпечена інтеграція Microsoft Dynamics 365 з сайтом на CMS Orchard для автоматизованого наповнення та підтримки в актуальному стані основник даних (каталог продуктів, знижки, ціни та ін.).

Крім цього, Microsoft Dynamics 365 дозволяє формувати звіти для менеджерів та керівництва за результатами роботи з продуктами та їх продажами (ефективність продажів, зацікавленість клієнтів, кількість заявок тощо).

В результаті проекту в системі було реалізовано:

  • Створено єдину централізовану базу даних (каталог продуктів) на стороні Microsoft Dynamics 365 та автоматичне відображення інформації на сторінках сайту за запитом.
  • Автоматизовано оновлення інформації на сайті в результаті її актуалізації в системі Microsoft Dynamics 365 (опис, ціни, знижки, дати, розклад).
  • Налаштовано автоматичне отримання заявок з сайту в системі Microsoft Dynamics 365, призначення їх на менеджера та сповіщення для подальшої обробки.
  • Автоматичне створення записів в базі контактів на стороні Microsoft Dynamics 365 при реєстрації на сайті.
  • Налаштовано формування звітів за результатами продажів в Microsoft Dynamics 365.

Вигоди від впровадження рішення:

  1. Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з сайтом на CMS Orchard забезпечила зручність роботи менеджерам при роботі з продуктами, актуалізацією інформації та роботі з заявками.
  2. Рішення прискорює взаємодію з клієнтом в процесі продажу – ведення продажу починаючи з отримання заявки і до отримання оплати по рахунку та закриваючих документів.
  3. Також спростилася робота аналітиків та керівництва, тепер вони можуть з легкістю формувати звіти по ефективності продажів та зацікавленості клієнтів тим чи іншим продуктом.
  4. Єдина корпоративна база даних компанії, з якою працюють менеджери, що вміщує в себе всю необхідну інформацію для досягнення високих результатів їх діяльності.
  5. Підтримка актуальної інформації на сайті та швидка взаємодія з клієнтами.