Для компаній, яким необхідна підтримка функціонування ІТ-інфраструктури та бізнес-процесів, TechExpert пропонує послуги з професійного менеджменту, супроводу програмного забезпечення, технічну підтримку ІТ-інфраструктури на основі аутсорсингу. ІТ-аутсорсинг від компанії TechExpert включає великий вибір ІТ-послуг, що надаються на професійному рівні завдяки тому, що ми маємо можливість спеціалізуватися у вузькій області, застосовуючи передові технології й постійно накопичуючи досвід обслуговування безлічі клієнтів.

В рамках забезпечення функціонування кожної з груп послуг ІТ-аутсорсингу, наші фахівці можуть виконати роботи по організації, конфігурації, технічному супроводу і забезпеченню функціонування обладнання і програмного забезпечення. З урахуванням раніше згаданого забезпечується високий рівень інформаційної безпеки завдяки постійному оновленню клієнтського і серверного ПЗ, антивірусних баз, конфігурації політик сканування і систем безпеки, системі моніторингу та повідомлень, перевірці стану системи безпеки.

Які переваги ІТ-аутсорсингу?

  • Кваліфікована допомога у всіх питаннях, пов’язаних з обслуговуванням ІТ-інфраструктури
  • Якість виконання робіт і надання сервісу в цілому, що регулюється SLA
  • Організаційна та операційна гнучкість
  • Безперервність ІТ-послуг
  • Ефективне управління витратами на ІТ-інфраструктуру
  • Відсутність необхідності пошуку і підбору кадрів, перевірки відповідності фахівця, навчання і сертифікації

Види IT аутсорсингу від TechExpert

  • Управління проблемами та інцидентами
  • Підтримка десктопних ОС та офісних додатків
  • Віддалене розгортання програмного забезпечення
  • Стандартизація ОС для настільних ПК
  • Установка оновлень

  • Маршрутизатори й комутатори
  • Бездротова мережа
  • Уніфіковані комунікації та IP-телефонія
  • Безпека
  • Аудит і проектування

  • Моніторинг та управління сервером
  • Управління резервним копіюванням
  • Управління продуктивністю
  • Міграції та оновлення
  • Аварійне відновлення і підтримка реплікації
  • Консолідація і віртуалізація серверів

  • Корпоративна поштова система
  • Служба каталогів Active Directory
  • Термінальні сервіси
  • Хмарні сервіси М365

  • Аудит ІТ-інфраструктури
  • Система запобігання вторгнень (IPS)
  • Відповідність нормативним вимогам по інформаційної безпеки
  • Контроль доступу до мережі (NAC)
  • Брандмауер, VPN
  • Кінцева точка безпеки
  • Запобігання втрати даних (DLP)
  • Веб-безпека
  • Безпека електронної пошти

  • Міграція серверів на ОС Linux з інших операційних систем
  • Оренда віртуальних серверів на ОС Linux
  • Хостинг серверних додатків на ОС Linux
  • Рішення для високонавантажених проектів під управлінням ОС Linux
  • Установка системи моніторингу та сповіщення Zabbix
  • Установка стека додатків LAMP/LNMP (Linux-Apache/Nginx-MySQL-PHP)
  • Хостинг систем управління базами даних (MariaDB, MySQL, PostgreSQL, MongoDB)
  • Управління безпекою і маршрутизацією на базі ОС Linux

Варіанти співпраці

Оплата послуг фахівця на певний час

  • Між клієнтом і виконавцем укладається договір на фіксований час обслуговування і певну вартість цього часу.
  • Після закінчення цього часу, клієнт оплачує наступний виставлений виконавцем рахунок на фіксовану вартість.
  • Використовувати ліміт можна на тривалий час (тиждень, місяць, рік) для рішення своїх завдань.
  • Вартість послуг залежить від їх тривалості та рівня кваліфікації фахівця.
  • Роботи проводяться згідно з переліком послуг зазначеного в договорі.
Know More About Us

Надання IT-послуг за договором, який включає в себе всі умови підтримки

  • Завдання, що стоїть перед замовником: підтримка комплексу або окремих елементів інфраструктури
  • Підписання Угоди про рівень надання послуг (SLA) між замовником і компанією TechExpert
  • Визначення вартості щомісячної підтримки згідно SLA
  • Щомісячні платежі з можливістю коригування рівня і вартості послуг, що надаються
  • Реагування на запити замовника в найкоротші терміни
Know More About Us

Послуга передбачає залучення замовником фахівця компанії TechExpert на час виконання робіт за певним проектом

  • Компанія-замовник наймає співробітника поза свого штату, функціонально він буде виконувати свої обов’язки в компанії, працівником, якої він не є.
  • Роботи проводяться на майданчику замовника протягом досить тривалого (тривалістю зазвичай від 1 до 3 місяців) періоду.
  • При аутстафінгу фахівець компанії TechExpert підпорядковується внутрішньому розпорядку компанії замовника.
  • Забезпечується повна конфіденційність у роботі.
Know More About Us

Надання IT-фахівців для вирішення певної задачі, яка виникає у Замовника

  • Послуги надаються без підписання договору.
  • Надання IT-фахівця для вирішення інцидентів базується на погодинній оплаті.
  • Роботи проводяться згідно з раніше описаними вимогами.
Know More About Us

Щоб ви могли отримати максимальну користь від спільної роботи, ми пропонуємо укладення Угоди про рівень надання послуг (SLA), яка відповідає вашим потребам в обслуговуванні, включаючи певні часові рамки і конкретні зобов’язання щодо реагування.

Компанія TechExpert гарантує швидкість і якість надаваних IT-послуг, пропонуючи своїм клієнтам угоду про рівень надання послуг (SLA). Завдяки укладенню SLA, компанії надається пакет послуг, який повністю відповідає її вимогам і особливостям бізнес-процесів. Таким чином, індивідуальний підхід до потреб замовника дозволяє визначити гарантовані параметри, а доступ до звітів про послуги, що надаються забезпечує впевненість в тому, що оплачена послуга надається відповідно до узгоджених вимог.