fbpx

Для компаній, яким необхідна підтримка функціонування ІТ-інфраструктури та бізнес-процесів, TechExpert пропонує послуги з професійного менеджменту, супроводження програмного забезпечення, технічної підтримки ІТ-інфраструктури на основі аутсорсингу. ІТ-аутсорсинг від компанії TechExpert включає великий вибір ІТ-послуг, що надаються на професійному рівні завдяки тому, що ми маємо можливість спеціалізуватися у вузькій галузі, застосовуючи передові технології та постійно накопичуючи досвід обслуговування багатьох клієнтів.

Ці послуги включають віддалений моніторинг ЦОД, мереж (WAN та/або LAN, включаючи комутатори, маршрутизатори), поштових систем, адміністрування баз даних, настільних комп’ютерів, серверів та периферійних пристроїв. В рамках забезпечення функціонування кожної з груп послуг ІТ-аутсорсингу наші фахівці можуть виконати роботи з організації, конфігурування, технічного супроводу та забезпечення функціонування обладнання та програмного забезпечення. З урахуванням раніше згаданого забезпечується високий рівень інформаційної безпеки завдяки постійному оновленню клієнтського та серверного ПЗ, антивірусних баз, конфігуруванню політик сканування та систем безпеки, системі моніторингу та повідомлень, перевірці стану системи безпеки.

Також компанія TechExpert надає професійні послуги аутстаффінгу. Послуга передбачає залучення замовником спеціаліста компанії TechExpert на час виконання робіт за певним проєктом.

Аутсорсинг

Аутстафінг

Надання IT-послуг за договором, який включає всі умови підтримки.
  • Завдання, що стоїть перед замовником: підтримка комплексу чи окремих елементів інфраструктури.
  • Підписання договору про рівень обслуговування (SLA) між замовником та компанією TechExpert.
  • Визначення вартості щомісячної підтримки згідно з SLA.
  • Щомісячні платежі з можливістю коригування рівня та вартості послуг, що надаються.
  • Реагування на запити замовника у найкоротший термін.
  • Компанія-замовник наймає співробітника поза своїм штатом, функціонально він виконуватиме свої обов'язки в компанії, працівником якої він не є.
  • Роботи проводяться на майданчику замовника протягом досить тривалого (тривалістю зазвичай від 1 до 3 місяців) періоду.
  • При аутстафінгу фахівець компанії TechExpert підпорядковується внутрішньому розпорядку компанії замовника.
  • Забезпечується повна конфіденційність у роботі.

Послуги:

Компания TechExpert гарантирует скорость и качество предоставляемых IT-услуг, предлагая своим клиентам соглашение об уровне предоставления услуг (SLA). Благодаря заключению SLA, компании предоставляется пакет услуг, который полностью соответствует ее требованиям и особенностям бизнес-процессов. Таким образом, индивидуальный подход к потребностям заказчика позволяет определить гарантируемые параметры, а доступ к отчетам о предоставляемых услугах обеспечивает уверенность в том, что оплаченная услуга оказывается в соответствии с согласованными требованиями.
Перевагою для малих та середніх підприємств стане доступ до широкого спектру послуг у галузі ІТ, дозволяючи виключити тимчасові та невиправдано високі фінансові витрати на найм та утримання власного ІТ-відділу. Гнучкий, персональний підхід до наших клієнтів дозволив нам розробити низку пропозицій, які зможуть зацікавити власників компаній, які прагнуть підвищити ефективність своєї роботи та досягти значних конкурентних переваг.
Великі компанії набувають переваги від різних видів співпраці, що передбачає як надання комплексного ІТ-аутсорсингу, так і окремих процесів. Наприклад, у разі підтримки, за бажанням замовника, ми можемо виступати як друга та третя лінія підтримки, надаючи штат сертифікованих фахівців, або ж здійснювати повний спектр послуг з абонентського обслуговування, включаючи і першу лінію підтримки.