На цій інформаційній панелі проаналізовано результати фінансових консультантів DEUTSCHE NORDICA BANK (за кількістю клієнтів та сумою залучених депозитів) за 27 років. Дашборд містить консолідовані дані про кількість клієнтів, загальну суму коштів (кошти на банківських картах, рахунках – внутрішніх та зарубіжних, заощадження, ін.). Головним показником успішності фінконсультанта є кількість залучених депозитів, виходячи із загальної суми коштів клієнта (оцінку коштів проведено на основі application forms, які клієнт заповнює при зверненні до банку).
Дашборд містить зрізи (характеристики клієнтів) за категоріями: GENDER, GENERATION, REGION, FUTURE INCOME та ін., які дозволяють побачити кількість клієнтів, що потрапляють до тієї чи іншої категорії, а також комбінувати категорії та підкатегорії для отримання більш детальної інформації. Окремо для кожного фінансового консультанта представлена аналітика щодо клієнтів та депозитів у розрізі року/місяця та регіону, що дозволяє оцінити успішність залучення банківських інвестицій кожним консультантом.
Вбудована карта дає змогу відобразити всі візуалізовані на інфопанелі дані, виходячи з певного регіону/кілька регіонів, отримавши повну інформацію про стан справ у регіоні в один клік.